V.V. Vosmeer
Oud Vossemeer

V.V. Vosmeer

Vrijwilligers

Een voetbalvereniging kan niet bestaan zonder vrijwilligers. Om te kunnen genieten van de voetbalsport zijn vele vrijwilligers nodig. Denk aan bijvoorbeeld scheidsrechters, assistent scheidsrechters, trainers, leiders en bestuurders. Maar dat is lang niet alles. Er zijn ook vrijwilligers nodig voor het onderhouden van de velden, het oppompen van de ballen, het bijhouden van de website, de activiteitencommissie, het verkopen van lootjes of het maken van een clubblad.

Samen zorgen al deze vrijwilligers ervoor dat voetballers, groot en klein, kunnen genieten van hun sport. Bij een vereniging als V.V. Vosmeer is altijd iets te doen. En alle hulp is welkom. Of je nu af en toe eens een klusje wil doen of een wedstrijd fluiten of juist op structurele basis aan de slag wil als vrijwilliger, je bent van harte welkom!

Geïnteresseerd om als vrijwilliger aan de slag te gaan? Spreek een van de bestuurders of jeugdbestuurders aan of stuur een mail naar V.V. Vosmeer